Wasp waist - BONPRIX

Jednym z symboli kobiecości jest wąska talia – kojarzona z figurą klepsydry, uważaną za najbardziej kobiecą. Jest to związane z naszą naturą i z tym co podświadomie kojarzy nam się z płcią piękną. Według badaczy proporcje wpasowujące się w ten kanon to talia stanowiąca 70 % szerokości bioder. Dlatego dobrze podkreślona talia w stylizacji dodaje nam kobiecości. Kiedyś robiono to za pomocą gorsetów, dziś najlepszym wariantem jest dopasowany pasek nałożony na ubranie. Od razu przyszedł mi na myśl styl lat 50. i odniosłam się do niego zakładając szarą, luźną sukienkę z Bonprix, którą kupiłam kilka lat temu razem z paskiem do kompletu. Sama sukienka z pozoru nie wydaje się szczególna – jednak razem z paskiem zyskuje na uroku. Pasek w tym przypadku nie tylko podkreśla talię, ale również formuje sukienkę, nadając figurze kształt klepsydry. Przez to, że jest rozciągliwy dobrze dopasowuje się do sylwetki. Choć kupiłam go parę lat temu, sklep Bonprix nadal ma w swoim asortymencie świetne modele pasków.

BONPRIX - PASKI

Każdy typ sylwetki jest piękny, niezależnie od proporcji. Jednak warto jest podkreślić to, co jest w nas – kobietach – wyjątkowe.





















Fotograf: Kinga Zawada (Kei2000)


SUKIENKA I PASEK – BONPRIX

BUTY – GRACELAND

TOREBKA – OCHNIK

23 komentarze:

  1. Kurcze, a mi jest jakoś strasznie niewygodnie w takich paskach😢

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś takie paski nosiłam szczególnie do tunik. Ostatnio jednak wolę zwykłe koszulki lub koszule i dżinsy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden prosty trik, a działa. Rzeczywiście w tym wypadku pasek spełnił swoje zadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też nosiłam takie paski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Afryce za to lubią pełne kształty i nie interesują się talią a ładnymi kształtami góry i dołu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, dobrać odpowiednie kolory i krój do sylwetki to podstawa. Z drugiej strony, przeraża mnie ta dyktatura modowa narzucona przez anorektyczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgranie kolorów, krojów i dodatków to czasami wielkie wyzwanie by podkreślić talię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie taki trik niestety nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to kwestia doboru odpowiedniego paska, jest dużo modeli, każdy znajdzie coś dla siebie. :)

      Usuń
  9. Ja mam ładną talię i lubię ją podkreślać paskami, aczkolwiek wtedy bardziej widoczny jest tyłek :D Bardzo fajna ta sukienka, lubię bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście sukienka wiele zyskała dzięki paskowi. trik sprawdził się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie paski bardzo skracają - ale takie są uroki 154 cm wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię rzeczy z Bonprixu, mam stamtąd kilka naprawdę rewelacyjnych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też dawniej nosiłam takie paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś nosiłam ale przestałam może znowu wróce do ich noszenia.... :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię paski, ale większość muszę zwężać, bo mam w tali 61 cm 🙄 pozdrawiam!
    Blonde Kitsunei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć talii. :) Dobre są rozciągliwe paski, takie jak ten, świetnie się dopasowują do każdej talii. :)

      Usuń
    2. Tak, mam taki jeden :) ale do niektórych sukienek bardziej pasują wąskie i właśnie z tymi jest zwykle problem.

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia i bardzo ładna sukienka ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, zapraszam do mnie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zan Pale , Blogger