22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie total black stylizacje :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię total black. :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Raczej rzadko się zdarza ze ubieram się cała na czarno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to lubię ubierać się czasem od stóp do głowy na czarno. ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się torebka. Ja nie ubieram się na czarno, bo jestem bardzo szczupła i niestety czarny mi nie służy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, czarny wyszczupla, jest to zaletą ale nie zawsze. ;)

      Usuń
  4. Wszystko jest za czarne i nie widać konkretnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za konstruktywny feedback. Właśnie zastanawiałam się, co jest nie tak, bardzo mi pomogłaś. :) Przy kolejnych sesjach będę już wiedziała, żeby robić więcej zbliżeń na detale, tak żeby wszystko w stylizacji było widoczne. Być może przez to, że zdjęcia są robione ze zbyt dużej odległości te rzeczy, w których przeważa czerń zlewają się ze sobą.

      Usuń
  5. Bardzo fajna koszula. Nie ma to jak zdjęcia w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje black and White zawsze są na topie 😀 torebka z szafy babci wymiata 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie stylizacje, ale u innych, sama niezwykle rzadko wybieram ten styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka, rzeczy z babcinej szafy zawsze w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ze sobą idalnie współgra. Udana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie najlepsze! Ładnie ci w czerni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś też lubiłam ubierać się na czarno, ale z wiekiem się to zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie byłam w sklepie Tally. A kiedyś bardzo lubiłam ubrania stamtąd. Muszę zajrzeć co nowego mają. Całkiem fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołów!
    Lubię czerń, więc look dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, ale nie przepadam za czarnym....

    OdpowiedzUsuń
  15. W większości noszę ciemne ubrania więc dla mnie super! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zan Pale , Blogger